~Informasi~

SELAMAT DATANG. UNTUK MENDAPATKAN PAPARAN YANG LEBIH BERMUTU, BLOG INI SESUAI DILAYARI MENGGUNAKAN MOZILLA FIREFOX DAN JIKA TERDAPAT KESULITAN, SILA MAKLUMKAN KEPADA KAMI. HARAP MAKLUM.

~Jejak Pelawat ~

Wednesday, April 29, 2009

Coretan ditempat baru

Sudah lama ku tak mencoret diblog ku almaklumlah sejak dinaikan pangkat aku telah berpindah kerja dari Perpustakaan Negara ke Lancang, Pahang. Sibuklah sikit... Syukur kepada Allah Taala kerana memberi ku rezeki dinaikan pangkat.... tetapi dugaan yang mesti ku hadapi ialah berjauhan dengan anak-anak dan juga suami tercinta....... itulah dugaan yang amat berat kurasakan tetapi syukurlah aku duk di Gombak jadi setiap minggu suamiku akan berulang alik mengambil ku dan anak-anakku yang kecil yang belum bersekolah kubawa sama ke lancang terubat juga rasa boringku n sunyikun disini....., terimakasih kepada suamiku kerna sudi memahami ku..
Pengalaman ku disini memang tak terfikir dan terlantas difikiranku yang aku akan bekerja disini disini tempat yang jauh dari pekan dikelilingi hutan yang hijau....memang tak disangka....tapi aku mesti tabah menghadapi segala dugaan ini insyallah pasti ada sinar dihadapanku menunggu..hanya semangat yang kuat yang ada padaku ini sajalah yang membolehkan aku terus bekerja disini...

No comments:

Post a Comment